sâmbătă, 30 ianuarie 2010

a fi liber

Ce inseamna a fi liber pentru mine ? sa-mi descopar puterea de a -mi observa blocajele proprii...Am avut acum cateva minute o mostra :am scris articolul dar intre timp a cazut netul si am constatat ca n-am salvat nimic ...mi-am pierdut puterea si am vrut sa renunt? Nu ..il scriu din nou profitand de aceasta oportunitate de a-mi demostra ca pot fi eu cea care vreau , iar a cazut netul!
In acea seara n-am reusit sa mai scriu nimic.
Libertatea pentru mine ? , sa-mi spun :de ce sa nu fac ceva? ce poate sa se intample? in asa fel incat eu si corpul meu suntem de acord, aliniati in totalitate , fara obiectii , sa-mi depasesc fricile, pentru ca sunt doar iluzii , adica doar in capul meu si pot sa le eliberez plasandu-ma intr-o pozitie de martor al propriului comportament, al contextului.
PRACTICATI ACEASTA POZITIE SI SPUNETI-MI CE PARERE AVETI?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu