duminică, 10 ianuarie 2010

alte puncte de vedere

Am avut mult de lucru la cabinet cu copii si adulti.Unii dintre ei promoveaza spre vanzare un singur produs (2500E).Echipa din Sibiu nu are inca rezultatele celei din Arad. Am intrebat diferentiat pe fiecare ce credinte au viza-vis de afacere ; cei din Arad cred ca 95% din vanzare depind de ei si sunt responsabili de afacere iar ceilalti cred ca sibienii sunt dificili , zgarciti, se hotarasc greu.Cei din Arad mi-au povestit de dealerul din Bulgaria care a vandut afacerea pentru ca a crezut ca piata este saturata si nu mai vindea nimic ; important este ca cel care a cumparat-o vinde de 3x mai mult!
concluzia mea :cred ca la un moment dat cand credintele noastre in ceea ce facem slabesc,ne scade entuziasmul, increderea in noi ca reusim, curajul de a persevera , ne indoim de capacitatile noastre , avem nevoie sa le improspatam , sa dam un suflu nou,sa ne activam creativitatea ca si cum am incepe afacerea acum, in clipa asta . Si eu in domeniul serviciilor am traversat o perioada provocatoare, de care am profitat citind, exersand abilitatile pe care mi le doresc si care consider ca am nevoie de ele .Am cosiderat aceasta perioada ca pe o oportunitate de dezvoltare personala si iata ca dupa 2luni de munca au venit si clientii cu care am muncit mult mai relaxata , cu o placere deosebita si cred sigur intr-o colaborare viitoare. !
PAREREA VOASTRA CARE E?

3 comentarii:

  1. ce este 2500E?
    sa-mi dau si eu cu parerea

    RăspundețiȘtergere
  2. Sibienii sunt conservatori, nici pe departe dificili sau zgarciti. Intr-adevar se hotarasc greu, ies greu din hotarele lor, dar cand o fac, rezultatele sunt pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bogdan , este vorba de pretul produsului vandut, deci este o investitie.
    Cristina , nici nu mai conteaza parerea despre sibieni ci la modul general de a plasa responsabilitatea in exterior, a da vina pe ceilalti; asta distruge orice obiectiv personal sau al unei afaceri

    RăspundețiȘtergere