vineri, 8 ianuarie 2010

ce se intampla cand ne enervam?

Azi am invatat si eu si clientul meu la neurofeedback un lucru foarte important.El era mai tensionat pentru ca aveam pareri diferite referitoare la un subiect. Inregistrarea EEG de la neutofeedback imi arata o unda la 2 hz de blocaj la emisfera stanga , pe care n-am putut-o remedia . Am inceput sedinta si pe masura ce clientul meu se relaxa, treptat unda disparea si undele de la emisfera stanga se deblocau ;sedinta a decurs foarte bine.
Orice tensiune interioara (frica, nervozitate..), se traduce electric, la nivelul neuronului si mai departe la nivel celular.Voi ce parere aveti?

Un comentariu:

  1. Citind despre neurofeedback m-am intrebat daca oglindeste efectul relaxarii si eventual al sugestiei asupa undelor cerebrale sau antrenamentul modifica intr-adevar anumite caracteristici psihologice (atentia, dispozitia). Ma intreb si daca o incordare musculara (in urma enervarii sau a anxieatii)se traduce ca un artefact decelabil pe EEG si care dispare la relaxare.

    RăspundețiȘtergere