duminică, 17 ianuarie 2010

boala ca sansa

Este titlul cartii scrisa de Ruediger Dahlke pe care am citit-o pe nerasuflate si despre care vreau sa va impartasesc si voua.Este perspectiva dupa care boala este semnalul de alarma , tema pe care o traiesti in fizic pentru ca nu-i da-i atentie in psihic sau spirit.Este paharul plin , sansa pe care o ai in dualitate sa cresti pentru a ajunge in unitate . Este impresionanta simbolistica tabloului bolilor ,care merge pana in antichitate; o excelenta carte pentru introspectie personala,pentru a te cunoaste pe tine insuti mai bine .Am avut timp weekend-ul acesta sa am aceasta introspectie si am ajuns la sufletul meu prin corpul meu; mi-am dat seama cat de putin mi-am ascultat corpul, nu l-am bagat in seama , am luat decizii in care el imi transmitea obiectia , fara macar sa tin cont de ea , s-o rezolv.In acasta lume a polaritatilor ,in tabloul bolii poti sa descoperi teme pe care poate nu credeai ca sufletul sa le poarte in corp , tocmai ca nu ai curajul sa le accepti; cu cat esti mai sincer cu tine insuti cred ca avem sansa sa ajungem la unitate. Intrebarile de la sfarsitul fiecarei boli te ajuta in acest sens.Va doresc lectura placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu