miercuri, 6 ianuarie 2010

resursele noastre

Cati dintre noi isi constientizeaza responsabilitatea asupra propriei vieti si ma refer la propria sanatate, relatii, familie , distractie, profesie, mediu? Am fost invatati sa spunem :sunt bolnav , ma duc la doctor sa-mi dea medicamente.Mintea mea a transferat aceasta responsabilitate doctorului, medicamentului.SI ATUNCI EU UNDE SUNT , IN AFARA CORPULUI? Unde este sistemul minte- corp, abordarea holistica a omului?Am devenit dependenti de medicamente si sistemul propriu de vindecare este inhibat.Exact cum dai cortizon, se inhiba glanda suprarenala si faci tare urat cand nu-i mai dai drogul.Am luat hotararea de ceva vreme sa fiu responsabila de starea mea de sanatate,sa-mi educ sau mai bine sa-mi reactivez resursele de vindecare si functioneaza foarte bine. Aceeasi responsabilitate o avem si fata de celelalte laturi ale vietii noastre.Acum ma simt foarte bine, ca la 30 de ani!ASUMATI-VA RESPONSABILITATEA , EU-L FACE TOTUL ! Ce parere aveti de aceasta perspectiva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu