sâmbătă, 20 februarie 2010

cat ne imbogatim zilnic

Cu fiecere zi care trece imi dau seama cat ma imbogatesc oamenii care intra in viata mea chiar si pentru foarte putin; discutand cu o clienta , zilele trecute, mi-a spus de ce ii place sa stea cu mine , "pentru ca o ascult" si nu sunt ca prietenele ei care o asculta "din complezenta";m-am umplut cu bucurie pentru ca am stiut ca ce fac fac bine pentru ea ;pe parcursul sedintei am folosit un cuvant pe care la etichetat drept "copilaresc"; imediat l-am corectat si mi-am dat seama ca deja era o conditionare , il folosisem prea des; nu mi-a luat mult sa-mi shimb vocabularul; am terminat interventia cu ea si mi-am dat seama ca-mi facusem si mie coaching sfarsind prin a-mi descoperi o identitate pe care pana atunci nu am constientizat-o.A doua zi am fost alt om , mai intelegator , mai atent, mai flexibil in relatiile cu ceilalti.
M-a sunat a doua zi si din discutie mi-am dat seama ca deja actiona in mod diferit intr-un anumit context ; se produse clicul de care avea nevoie pentru a incepe schimbarea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu