luni, 8 martie 2010

Cum sa te intalnesti cu prietena fiului tau !

Este o experienta pe care v-o doresc din tot sufletul !

1. Am fost instruita cum sa ma port: " Mama , ai grija , sa stai muta, sa nu intrebi nimic , din ce intrebi tu!"


2. Am aflat ce ii place sa manance si m-am conformat !


3. M-am mobilizat si am facut curatenie impreuna cu fiul meu care s-a intrecut pe el avand in vedere obiceiul de a amana aceasta indeletnicire!


Intalnirea propriu-zisa ...am s-o povestesc mai tarziu.


Credeam ca-mi va fi usor, stiindu-ma o persoana agreabila , iubita de tineri , placuta si convinsa de calitatile mele in d-ale raportului ;cu o zi inainte m-am trezit cu o usoara tensiune interioara si atunci mi-am dat seama ca nu e chiar asa ; (dintr-o data mi-am inteles soacra )...pleaca "pustiul" meu , mi-l ia, se duce , mai ales ca vrea sa se mute la Cluj , cu ea..isi cauta servici..acolo..si totusi nu se va insura la 23 de ani..desi noi am facut-o...



Gata , totul e gata , s-a dus la autogara s-o aduca ....



E frumoasa cu ochi albastri, inalta , slaba, emotionata,ca si mine... mi-am spus proiectiile, voi intelegeti ..totul e in ochii celui care priveste ...am trecut peste aceste momente ..eram urmarita de fiul meu sa nu cumva sa o "agresez" in vreun fel... am glumit pe seama asta ...am lasat-o sa manance cat vrea ...i-am pus intrebari "inocente"...tensiunea s-a dus...s-a relaxat ...


Am aflat ca e studenta la doua facultati, este fecioara (are mania curateniei, e o perfectionista ..rasete , glume pe aceasta tema ...) , este ambitioasa si vrea sa se angajeze anul acesta, dupa licenta...



Am reflectat : cum se potrivesc oamenii...ce are unul ..n-are celalalt este o perfecta armonie; unul ambitios ...celalalt nu ...celalalt indemanatic...unul nu..
unul dezordonat..celalalt ordonat..si pot continua la nesfarsit ...
Mi-am dat seama ca in momentul actual este exact femeia de care are nevoie, se completeaza reciproc, important sa-si dea seama si ei de asta, sa -si creeze armonia, echilibrul, sa invete flexibilitatea, atat de necesare intr-o relatie .


Am fost intrebata :" Ce parere ai despre ea ?"

Raspuns : Ce v-am spus voua ,i-am spus si lui..


Voi ce experiente ati avut sau cum ati proceda ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu